Automobil Dacia Automobil Oltcit Automobil Aro Automobil Rocar Automobil Roman Automobil Tractorul Alte Automobile
Automobile Romanesti

Contribuie la acest articol

      M.R. este un microautomobil prototip creat de inginerul Radu Manicatide, echipat cu un motor de motocicleta modificat, motor monocilindric in doi timpi avea racire cu aer antrenat de o turbin si dezvolta o putere de 11,5 CP. Automobilul cu 3 roti era de tipul « totul in spate », fara direrential si roata din spate era roata motoare. Caroserie aerodinamica decapotabila cu parbriz rabatabil si doua locuri, iar rotile incluse in interiorul caroseriei. Viteza maxima atingea 105 km/h si un consum de 4,5 l/100km.

M.R.

      IAR 002/IAR 003 este un prototip de automobil creat, in 1947 de inginerul Radu Mardarescu, in trei exemplare , doua erau limuzine « IAR 002 » si unul carosat « IAR 003 ». Motorul avea 4 cilindrii in linie ce dezvolta in varianta « turism » 45 CP si in varianta « sport » 100 CP, viteza maxima fiind de 124 km/h.

      UTB D-65-F (prototip 1965) echipat cu un motor diesel UTB D-103 (4 cilindrii, 65CP), cutie de viteze cu 10+2 trepte de viteza, a fost realizat special pentru domeniul forestier, fiind inzestrat cu : un troliu cu doi tamburi, sapa de fixare a tractorului, dispozitiv de semisuspendare a sarcinii, priza de aer pentru franarea remorcii.

UTB D-65-F UTB D-65-F UTB D-65-F

      UTB cu motorizare Roman si tractiune 4X4.

UTB UTB