Contribuie la acest articol
Dac 443 T
Dac 444 T
Dac 665 G
DAC 665 T echipat cu un motor MAN D2156HMN8 (diesel, 6 cilindri in linie, 10344 cmc, 215CP), cutie de viteze AK6-80 cu 6+1 trepte de viteza, tractiune 6X6 si sarcina utila de 5000 kg.
Dac 8.120 FPEG echipat cu motor diesel de 120 CP, tractiune 4X4 si sarcina utila de 8000 kg.
Dac 11.154 DFAE echipat cu un motor Saviem 798-05 (diesel, 6 cilindri in linie 5491 cmc, 154CP), tractiune 4X4, viteza maxima de 88 km/h ), cutie de viteze AK5-45 cu 5+1 trepte de viteza, si sarcina utila de 11000 kg.
Dac 12.135 DFAE echipat cu un motor Saviem 797-05 (diesel, 6 cilindri in linie, 135CP), tractiune 6X6, viteza maxima de 90 km/h si sarcina utila de 10000 kg.
Dac 12.215 pentru transport salupa blindata ST 140, folosita pentru manevrarea pontoanelor si o capacitate de transport de 20 de soldati.
Dac 15.240 DFAEG echipat cu un motor DEUTZ BF6M1013EC (diesel, 6 cilindri in linie, 7140 cmc, 236CP), tractiune 6X6, viteza maxima de 85 km/h si sarcina utila de 15000 kg.
Dac 16.215 FA echipat cu motor diesel de 215 CP, tractiune 4X4 si sarcina utila de 16000 kg.
Dac 16.230 FAEG echipat cu motor diesel de 230 CP, tractiune 4X4 si sarcina utila de 16000 kg.
Dac 24.360 DFA, destinat transportului trupelor si materialelor, echipat cu un motor de 360CP, tractiune 6X6 si sarcina utila de 24000 kg.
Dac 26.230 DFA (Camion pentru transport) echipat cu motor de 230 CP, tractiune 6X6 si sarcina utila de 26000 kg.
Dac 32.320 DFA echipat cu un motor de 320CP, tractiune 6X6 si sarcina utila de 32000 kg.
Dac 32.360 DFAS echipat cu un motor de 360CP, tractiune 6X6 si sarcina utila de 32000 kg.
Dac 33.310 DFA echipat cu un motor de 310CP, tractiune 6X6 si sarcina utila de 33000 kg.
Roman 14.260 DFAEG echipat cu un motor de 260CP, tractiune 4X4 si sarcina utila de 14000 kg.
Roman 16.280 FAEG (Camion pentru transport) echipat cu motor MAN 0836 (6 cilindrii in linie, 6870 cmc, 280 CP, EURO 4), cutie de viteze tip ZF9S1310 (mecanică, sincronizata cu 9+1 trepte de viteză), tractiune 4X4 si sarcina utila de 16000 kg.
Roman 16.310 FAEG (Camion pentru transport) echipat cu motor MAN 2866 LFL 23 (6 cilindrii in linie, 11967 cmc, 310 CP, EURO 3), cutie de viteze tip ZF 16 151 OD (mecanică, sincronizata cu 16+2 trepte de viteză), tractiune 4X4 si sarcina utila de 16000 kg.
Roman 22.310 DFAEG (Autosasiu punct de comanda) echipat cu motor MAN 2866 LF 23 (6 cilindrii in linie, 11967 cmc, 310 CP, EURO 3), cutie de viteze tip ZF 16 151 OD (mecanică, sincronizata cu 16+2 trepte de viteză), tractiune 6X6 si sarcina utila de 22000 kg.
Roman 22.310 DFAEG (Autosasiu statie meteo) echipat cu motor MAN 2866 LF 23 (6 cilindrii in linie, 11967 cmc, 310 CP, EURO 3), cutie de viteze tip ZF 16 151 OD (mecanică, sincronizata cu 16+2 trepte de viteză), tractiune 6X6 si sarcina utila de 22000 kg.
Roman 26.360 DFAEG (Autosasiu aruncator de proiectile calibru 122mm) echipat cu motor MAN 2866 LF 24 (6 cilindrii in linie, 11967 cmc, 360 CP, EURO 3), cutie de viteze tip ZF 16 151 OD (mecanică, sincronizata cu 16+2 trepte de viteză), tractiune 6X6 si sarcina utila de 26000 kg.
Roman 26.360 DFAEG (Autosasiu pentru containerul autostatie - incarcator si transportator) echipat cu motor MAN 2866 LF 24 (6 cilindrii in linie, 11967 cmc, 360 CP, EURO 3), cutie de viteze tip ZF 16 151 OD (mecanică, sincronizata cu 16+2 trepte de viteză), tractiune 6X6 si sarcina utila de 26000 kg.
Roman 26.410 DFAEG
Roman 26.410 DFAES (Camion pentru transport ponton) echipat cu motor MAN 2866 LF 25 (6 cilindrii in linie, 11967 cmc, 410 CP, EURO 3), cutie de viteze tip ZF 16 S 181 (mecanică, sincronizata cu 16+2 trepte de viteză), tractiune 6X6 si sarcina utila in autotren de 41000 kg.
Roman 26.410 DFA (Cisterna combustibil) echipat cu motor MAN 2866 LF 25 (6 cilindrii in linie, 11967 cmc, 410 CP, EURO 3), cutie de viteze tip ZF 16 S 181 (mecanică, sincronizata cu 16+2 trepte de viteză), tractiune 6X6 si sarcina utila de 26000 kg.
Roman 26.410 DFA (Camion pentru transport) echipat cu motor MAN 2866 LF 25 (6 cilindrii in linie, 11967 cmc, 410 CP, EURO 3), cutie de viteze tip ZF 16 S 181 (mecanică, sincronizata cu 16+2 trepte de viteză), tractiune 6X6 si sarcina utila de 26000 kg.
Roman 33.400 DFA (vehicul special pentru recuperare) echipat cu motor MAN 2066 (6 cilindrii in linie, 10518 cmc, 400 CP, EURO 4), cutie de viteze tip ZF 16S2220 (mecanică, sincronizata cu 16+2 trepte de viteză), tractiune 6X6 si sarcina utila de 33000 kg.
Roman 33.540 DFAS (transportor tancuri) echipat cu motor MAN D 2676 LF (6 cilindrii in linie, 10518 cmc, 540 CP, EURO 5), cutie de viteze tip ALLISON 4000 SP (mecanică, sincronizata cu 7+1 trepte de viteză), tractiune 6X6, troliu SEPSON hidraulic si sarcina utila de 65000 kg.
Roman - autocamion pentru transport
Roman - autospeciala pentru dispersarea manifestantilor
Roman 18.280 F - autoalimentator din dotarea Fortelor Aeriene Romane
Roman 26.410 DF - autocisterna pentru transport combustibil pentru turboreactoare de aeronave, dar si pentru alimentarea sau realimentarea elicopterelor. Autovehiculul beneficiaza de o cutie de viteze automata ALLISON cu 7 trepte si de capacitati ridicate de trecere in teren greu. El poate fi folosit atat pe drumuri publice cat si in afara acestora. Capacitatea neta a rezervorului de transport este de 10.000 litri de carburant pentru turbomotoare de aeronave Jet A-1.