Contribuie la acest articol
Roman SR un prototip bazat pe un sasiu Roman 19215 DFK, cu cabina SR - a ramas la stadiul de prototip, nefiind disponibile alte date.
Roman 2.65 FAEG - automobil tot-teren articulat la mijloc dotat cu motor de Dacia pe benzina, a fost conceput si realizat de INSTITUTUL de AUTOVEHICULE RUTIRE S.C. INAR S.A. Brasov.
SR 114 (autolaborator)
SR GPL - autocamioane SR alimentate cu gaz metan. Au circulat in anii '80.
DAC GPL - autocamioane DAC alimentate cu gaz metan. Au circulat in anii '80.
Dac 16.550 FAE - autocamion raliu, echipat cu motor CATERPILLAR de 550 CP.
Dac 665T - autocamion raliu.
Dac 26.550 DFAE - autocamion interventii
DAC 8.130 HAE
DAC tractor portuar realizat pe trei axe care se caracterizeaza printr-un dispozitiv de cuplare speciala si un ampatament mai scurt, la unele variante s-a folosit cabina de un loc. Autotrenul, denumit "rolltrailer", reprezinta un cuplu compus dintr-un autotractor de terminal si o rollpaleta, pe care se aseaza containerul, legatura dintre ele fiind asigurata de o piesa denumita "gat de lebada". Capacitatea intregului cuplu a fost conceputa pentru sarcini de pana la 40 tone.
DAC basculanta realizat pe trei axe si s-a folosit o cabina de un loc.
Dongfeng-Roman - autobuz Diesel pentru transport persoane in China.
Roman autobuz
Roman camioneta - prototip - este echipata cu motor Diesel (4 cilindrii in linie, 80 CP) sarcina utila 4000 kg.
Roman 19.410 FLS este echipata cu motor de 410 CP, primul model dotat cu EBS, modelul era la limita de inaltime admisa pe drumurile publice datorita echiparii interioare cvasi-complete : canapea, radio, telefon, televizor, statie radio, minifrigider, miniaragaz, geamuri si oglinzi electrice.
Roman 6.135 FA (autospeciala de descarcerare in caz de accidente rutiere) este echipata cu motor de 135 CP, cu tractiune 4x4. S-a realizat un singur model in colaborare cu Romprim Bucuresti in anul 1998.
Roman 12.180 FA (autospeciala pentru deszapezit) si este echipata cu motor de 180 CP si inca unul pentru ansamblul de deszapezit. Tractiune 4x4 si sarcina utila de 12000 kg.
DAC 667 T echipat cu un motor MAN D2156 MTN8 (diesel, 6 cilindri in linie, 256CP), cutie de viteze 8S-100 cu 8 trepte de viteza, tractiune 6X6 si sarcina utila de 7000 kg.
DAC 6610 T echipat cu un motor MAN D2156-U-12N (diesel, 12 cilindri in U, 410CP), cutie de viteze 9S-125 PDLI cu 9 trepte de viteza, tractiune 6X6 si sarcina utila de 10000 kg.
Dac 21.410 DFAEG echipat cu un motor de 410CP, tractiune 8X8 si sarcina utila de 21000 kg.
Dac 31.320 VFAEG
Roman 26.360 DFAEG (Autosasiu obuzier calibru 155mm) echipat cu motor MAN 2866 LF 24 (6 cilindrii in linie, 11967 cmc, 360 CP, EURO 3), cutie de viteze tip ZF 16 151 OD (mecanica, sincronizata cu 16+2 trepte de viteza), tractiune 6X6 si sarcina utila de 26000 kg.