Automobil Dacia Automobil Oltcit Automobil Aro Automobil Rocar Automobil Roman Automobil Tractorul Alte Automobile
Automobile Romanesti

Contribuie la acest articol

      SR 113 Bucegi a intrat in productie incepand cu anul 1964, acesta avea o sarcina utila de 5 tone (4x2, axa spate cu roti duble, prinderea jantei cu 8 prezoane), avand la baza aceeasi cabina proiectata de francezii de la Chausson Plant si motorul V8, benzina, dezvoltat pe baza unei licente Ford, de 5025 cmc, 140 CP, cutie de viteze cu 5 trepte, treptele 2, 3, 4 si 5 fiind sincronizate (optional, cutia de viteze putea fii cuplata cu o cutie suplimentara - reductor, sau, axa spate putea fii echipata cu 2 trepte de reductie, comandate pneumatic), o vitexa maxima de 80 km/h si un consum de 29 l/100km. SR 113 Bucegi a avut si modele derivate: SR 115 (autotractor cu ┼ča) si SR 116 (autobasculant─â).

SR 113 SR 113 SR 113 SR 113 SR 113 SR 113 SR 113 SR 113 SR 113 SR 113 SR 113 SR 113 SR 113 SR 113 SR 113 SR 113 SR 115 SR 115 SR 115 SR 115 SR 115 SR 115 SR 116 SR 116 SR 116 SR 116 SR 116 SR 116 SR 116 SR 116