Automobil Dacia Automobil Oltcit Automobil Aro Automobil Rocar Automobil Roman Automobil Tractorul Alte Automobile
Automobile Romanesti

Contribuie la acest articol

      TV autocar prototip

TV autocar prototip

      TV cu etaj

TV cu etaj

      TV 2E/A este realizat prin adaugarea troilebuzului original o remorca articulata, rezultata dintr-un alt troilebuz de acelas tip.

TV 2E/A TV 2E/A TV 2E/A TV 2E/A

      TV GPL - autobuz alimentat cu gaz metan

TV GPL

      Dac GPL - autobuze alimentate cu gaz metan. Au circulat in anii '80.

Dac GPL Dac GPL Dac GPL Dac GPL Dac GPL

      ROCAR UDAN 2002 este o modernizare a modelului ROCAR 112 UDM, totusi acest model nu a intrat in productie de serie.

Rocar UDAN 2002 Rocar UDAN 2002 Rocar UDAN 2002

      ROCAR DE SIMON - DAF - au existat 2 prototipuri ROCAR ce combinau caroseria ROCAR DE SIMON cu sasiul DAF. Datorita sasiului lungimea era de 11,3m spre deosebire de 12m cat avea DE SIMON.

Rocar DE SIMON - DAF Rocar DE SIMON - DAF Rocar DE SIMON - DAF

      ROCAR DE SIMON 412 I

Rocar DE SIMON 412 I Rocar DE SIMON 412 I Rocar DE SIMON 412 I

      ROCAR IL70 STARBUS

Rocar IL70 STARBUS

      ROCAR 122 UD este un troleibuz biarticulat.

Rocar 122 UD Rocar 122 UD Rocar 122 UD

      Rocar 211 UD

Rocar 211 UD Rocar 211 UD Rocar 211 UD

      Rocar 211 R

Rocar 211 R

      Rocar T311-R echipat cu motor Mercedes-Benz OM 442 A (340 CP), cutie de viteze mecanica 6+1, viteza maxima 110 km/h si aer conditionat.

Rocar T311-R Rocar T311-R

      Rocar 318 ET Tandem este un prototip echipat cu 2 motoare electrice TN 76. Lungimea troleibuzului atinge 18,7 m avand o capacitate de 200 de pasageri.

Rocar 318 ET Tandem Rocar 318 ET Tandem Rocar 318 ET Tandem

      Rocar 410 U echipat cu motor MAN (6871 cmc, 220 CP, EURO 2), cutie de viteze automata cu 3+1 trepte de viteza, viteza maxima 78 km/h si o capacitate de transport de 70 pasageri din care 31 pe scaune.

Rocar 410 U

      Rocar 412 U este un model de 12 m lungime cu caroserie DE SIMON, echipat cu un motor Diesel MAN D 0826 LUH 13 (260 CP, EURO 2), cutie de viteze automata cu 3+1 trepte de viteza, viteza maxima 75 km/h. Autobuzul are o capacitate de transport de 100 pasageri din care 25 pe scaune.

Rocar 412 U Rocar 412 U

      Rocar 512 U echipat cu motor MAN, cutie de viteze automata cu 3+1 trepte de viteza, viteza maxima 78 km/h si o capacitate de transport de 88 pasageri din care 20 pe scaune.

Rocar 512 U Rocar 512 U Rocar 512 U

      Rocar Autodromo 812 U echipat cu motor MAN (6871 cmc, 260 CP, EURO 2), cutie de viteze automata 3+1, viteza maxima 70 km/h si o capacitate de transport de 108 pasageri din care 25 pe scaune.

Rocar Autodromo 812 U Rocar Autodromo 812 U Rocar Autodromo 812 U Rocar Autodromo 812 U Rocar Autodromo 812 U Rocar Autodromo 812 U

      Rocar I 612 CARRO prototip realizat in 1996 echipat cu motor Mercedes.

Rocar i612_carro Rocar i612_carro Rocar i612_carro Rocar i612_carro Rocar i612_carro

      Minibus realizat la Autobuzul Bucuresti cel mai probabil pe sasiul TV 14.

Rocar Minibus

      TV 35 - prototip - este echipat cu un motor de 65 CP.

TV 35 prototip

      Rocar prototip

Rocar prototip

      Rocar 35C Avant echipat cu motor Renault Sofim (Turbo Diesel, 106 CP, Euro 2), cutie de viteze mecanica 5+1, tractiune 4x2, viteza maxima 120 km/h si o sarcina utila de 1200 kg.

Rocar 35C Avant Rocar 35C Avant Rocar 35C Avant

      TV 320

TV 320 C TV 320 F TV 320 M TV 320 S TV 320 M TVD 320 S TVD 320 S TVD 320 F TVD 320 M TVD 320 M